Kundens upplevelse är nyckeln till den digitala förändringen

Yvonne Karolin, Accenture Interactive (Bild: Accenture) Yvonne Karolin, Accenture Interactive (Bild: Accenture)

Tekniken har gjort det möjligt att ge snabbare och effektivare service. Men nyckeln till hur vi genomför den digitala transformationen ligger i kundernas upplevelse. Det anser Yvonne Karolin på Accenture Interactive. Läs hennes artikel här.

Publicerad 2018-04-05 11:21:36

Gratis nyhetsbrev varje vecka. Registrera dig nu:

Utkommer helgfria torsdagar, utom i juli. Din adress används endast för epost från Transportnytt. Du kan avbryta prenumerationen när du vill.

Kalendarium

22 aug
Elmia Lastbil
Jönköping
04 sep
SMM2018
Hamburg, Tyskland
04 sep
Tylösandsseminariet 2018
Hotell Tylösand, Halmstad.
12 sep
Logistics 2018
Tampere Exhibition and Sports Centre, Tammerfors, Finland.
17 sep
ITS World Congress
Köpenhamn, Danmark