Kundens upplevelse är nyckeln till den digitala förändringen

Yvonne Karolin, Accenture Interactive (Bild: Accenture) Yvonne Karolin, Accenture Interactive (Bild: Accenture)

Tekniken har gjort det möjligt att ge snabbare och effektivare service. Men nyckeln till hur vi genomför den digitala transformationen ligger i kundernas upplevelse. Det anser Yvonne Karolin på Accenture Interactive. Läs hennes artikel här.

Publicerad 2018-04-05 11:21:36

Gratis nyhetsbrev varje vecka. Registrera dig nu:

Utkommer helgfria torsdagar, utom i juli. Din adress används endast för epost från Transportnytt. Du kan avbryta prenumerationen när du vill.

Kalendarium

17 sep
ITS World Congress
Köpenhamn, Danmark
18 sep
Innotrans
Berlin, Tyskland
19 sep
Cemat Russia
Crocus Expo, Moskva, Ryssland.
09 okt
Post-Expo 2018
Hamburg Messe, Hamburg
17 okt
BVL International Supply Chain Conference
Intercontinental och Pullman Berlin Schweizerhof, Berlin, Tyskland.