Kundens upplevelse är nyckeln till den digitala förändringen

Yvonne Karolin, Accenture Interactive (Bild: Accenture) Yvonne Karolin, Accenture Interactive (Bild: Accenture)

Tekniken har gjort det möjligt att ge snabbare och effektivare service. Men nyckeln till hur vi genomför den digitala transformationen ligger i kundernas upplevelse. Det anser Yvonne Karolin på Accenture Interactive. Läs hennes artikel här.

Publicerad 2018-04-05 11:21:36

Gratis nyhetsbrev varje vecka. Registrera dig nu:

Utkommer helgfria torsdagar, utom i juli. Din adress används endast för epost från Transportnytt. Du kan avbryta prenumerationen när du vill.

Kalendarium

23 apr
Cemat
Hannover, Tyskland
02 maj
16 maj
Transbaltica
Lithuanian Exhibition Centre (Litexpo), Vilnius, Litauen.  
29 maj
Breakbulk Europe
Messe Bremen, Bremen, Tyskland.
29 maj
Pactec
Helsingfors, Finland
Cron Job Starts